Bestellen, wijzigen of annuleren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats een product in je winkelwagen door op de grote groene knop te drukken. Hierna kun je via de winkelwagen je gegevens invoeren en afrekenen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling alleen annuleren als deze nog niet verzonden is. Neem contact op met onze klantenservice om je annulering door te geven. Als je bestelling al verzonden is kun je deze aanmelden om te retourneren na ontvangst.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling kun je alleen wijzigen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres

Bezorgadres van lopende bestelling
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen.

Bezorgadres in account
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het bezorgadres in je account wijzigen? Ga dan naar Mijn Account en wijzig jouw bezorg- en factuuradres aan onder het kopje 'Accountinstellingen'.